Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O zneužité Sněhurce

Holky to fakt nemají jednoduché, obtěžování je víc, než se zdá. Vím to. Protože jsem to zažil. Na vlastní … kůži.

Poslední dobou se hodně mluví o případech sexuálního obtěžování nebo rovnou napadání dívek a žen. Je tu třeba známý komentátor, vyhlášený gentleman, co občas dost negentlemansky posílal kolegyním fotky svého přirození jako součást žádosti o schůzku. Obvinění čelí i slavný psychiatr.

Spousta lidí to zlehčuje. Hlavně chlapi. Říkají, že je to pár případů, není to běžné. Já si to od určité doby nemyslím. Být holka prostě není snadné a lidi se k vám chovají neurvale mnohem častěji, než si myslíme. A vůbec to nemusí být nějaká provokující kočička v obtažených šatech a výrazným výstřihem*. Může klidně vypadat… no třeba jako já.

Stalo se to takhle. Byli jsme na jachtařské regatě v chorvatském Biogradu, na večer byla plánovaná velká akce s kostýmy a převleky. Náš tým si vybral téma „Sněhurka a sedm trpaslíků“. A přestože jsme v posádce měli dvě půvabné dámy, hlavní postava nepadla na ně. Ano, tušíte správně. V roli Sněhurky se neoctla elegantní padesátikilová žena, ale chlap středního věku s poctivými 150 kily. Tedy já.

No tak tedy dobrá, nebyl jsem nadšený, ale občas je třeba věci brát s humorným nadhledem. Navlékl jsem se do sněhurkovských šatů velikosti XXL a nandal paruku. Jakkoli se (v souladu s trendem zdravého přístupu k sobě) mám rád takový, jaký jsem, neřekl bych, že se ze mne tímhle postupem stala královna večera. Spíš jsem si připadal jako Miloň Čepelka ve hře Zlatovláska.

Party se během večera rozjela, hudba duní a já si jdu odpočinout k baru. Tak si tam stojím, usrkávám whisky a najednou slyším, jak mě někdo zezadu vilným hlasem oslovil. Ještě než se stihnu otočit, cítím jednu ruku na rameni a druhou, jak jde pod sukni a rovnou „na věc“. No to mně ovšem pořádně naštvalo. „Co to kurňa děláš?!!!“ říkám mu a pro doplnění jsem mu plácnul pořádnou facku. Tím se mu věc vysvětlila a snad do budoucna pochopil, že takhle se s neznámými lidmi seznamovat nejde. Ten večer to ovšem zkusili ještě další dva…

Od té doby mám pro ženy v tomhle pochopení. Nemají to snadné.

 

 

* BTW, i kdyby to byla provokující kočička, stejně to nikomu nedává právo na ni nevyžádaně hmatat!

Autor: Jan Čermák | pondělí 15.11.2021 8:38 | karma článku: 23,50 | přečteno: 923x
  • Další články autora

Jan Čermák

Stojí Island opravdu za to?

Pokud máte rádi přírodu, tak je odpověď jedno velké ANO! Hory, jezera, termální prameny, aktivní sopky a k tomu Atlantik plný roztodivných tvorů.

11.9.2023 v 10:54 | Karma: 18,54 | Přečteno: 499x | Diskuse| Cestování

Jan Čermák

Na skok v Ázerbajdžánu

Pokud jste ještě nebyli v Ázerbájdžánu, měli byste to napravit. Je to země, jejíž návštěva určitě stojí za to. Krásné hory, moderní velkoměsta, fantastické jídlo a milí, srdeční lidé.

26.9.2022 v 9:26 | Karma: 20,68 | Přečteno: 679x | Diskuse| Cestování

Jan Čermák

Moje vzpomínka na Karla Lopraise

Když mi včera ráno zavolal Karlův syn Leoš, že Puma nedojela 7. etapu, tak jsem jen stěží zadržoval slzy.

31.12.2021 v 9:58 | Karma: 21,74 | Přečteno: 522x | Diskuse| Společnost

Jan Čermák

Z Bíteše až do Pekingu

Občas se mě lidi ptají, jak jsem se dostal k závodění v autech na Dakaru. Obvykle si myslí, že je člověk prostě odmala blázen do aut, pak jezdí motokáry, potom nějaké lokální závody a po spoustě let a zkušeností vyrazí na extrémní

27.8.2021 v 13:30 | Karma: 10,65 | Přečteno: 387x | Diskuse| Cestování

Jan Čermák

Jak jsme vyhráli Dakar

Incident s bandity nás vyděsil, ale rychle se to otočilo do euforie. Jsme živí a zdraví, sice jsme přišli o kamion a spoustu náhradních dílů, ale všechno dobře dopadlo. A my mohli zkusit jet o vítězství.

30.6.2021 v 11:30 | Karma: 14,31 | Přečteno: 403x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 475x
Jsem manažer z Brna. Kdysi v 90. letech jsem jezdil jako automobilový závodník - navigátor, hlavně na rallye Paříž-Dakar. Teď už závody přenechávám mladším, ale pořád mne to celé baví sledovat.

Seznam rubrik